Google Ads (SEA)

Google Ads is de term voor het adverteren via de zoekmachine Google. Het is ook bekend als een vorm van SEA (Search Engine Advertising). Op basis van een zoekopdracht wordt jouw advertentie prominent in de zoekmachine vertoond aan de doelgroep. Zet SEA in om beter gevonden te worden in de zoekmachines en zo jouw bereik, bekendheid of omzet kan vergroten.

De kenmerken van Google Ads zijn dat het op korte termijn een sterk verbeterde vindbaarheid bij jouw doelgroep realiseert. De advertentiecampagnes kunnen heel specifiek en gericht worden opgesteld om een doelgroep zo exact mogelijk te benaderen.

Google Ads voor een betere online vindbaarheid

Samen met jou kijken we naar de gewenste doelen en mogelijkheden. Wat is de behoefte van jouw klant? Waar bevinden potentiële klanten zich en waar zoeken zij op? Verder bepalen we het benodigde advertentiebudget en de looptijd. Wanneer we tot een concreet plan zijn gekomen, vertalen we dit alles in krachtige online campagnes.

Wij zijn experts die op alle gebieden kunnen bijdragen aan het verhogen van jouw conversies. Door onze doortastendheid zorgen wij dat je optimaal rendement behaald. Neem ook contact met ons op.

Ja, ik wil meer informatie!

Voornaam
Achternaam
E-mailadres
Telefoonnummer
Bedrijf / Website
Interesse
Bericht

 Sprite IT Web & Online Marketing, het marketingbureau voor het MKB

Online advertentie mogelijkheden

Het blijft niet alleen bij zoekwoorden, de mogelijkheden om kwalitatieve en rendabele campagnes neer te zetten zijn groot: Google Ads, Shopping, Retargeting, Display, Mobile enzovoorts. Bekijk hieronder onze dienstverlening voor SEA. 

Google Ads

Google Ads (voorheen Google Adwords) is hierbij de bekendste vorm van zoekmachine adverteren. Google is de nummer 1 zoekmachine in Nederland. Ons marketingteam bestaat uit Google Ads-experts die voor uiteenlopende klanten campagnes hebben gedraaid: strategie, conversie optimalisatie, advertentiecreatie, bidmanagement, remarketing en ga zo door. Wij zorgen voor resultaat.

Google Shopping

Google Shopping kan gezien worden als een etalage. De Advertenties zijn hier voorzien van een productafbeelding, prijs en beschrijving. Optimaliseren van de productfeed is dan ook een belangrijk onderdeel. Het productaanbod in de webshop gaat samen met de productfeed. Wij zorgen dat deze kwalitatief en strategisch wordt ingezet.

Vergelijkingswebsites

Naast de zoekmachines zijn er ook veel vergelijkingssites die het consumenten makkelijker willen maken producten te vinden. Denk hierbij aan Kieskeurig.nl, Beslist.nl of overzichtssites zoals Fashionchick. Op deze websites kan je ook adverteren met jouw producten. Lees alles over adverterteren op vergelijkingswebsites.

Retargeting

Met retargeting kunt je jouw websitebezoekers opnieuw bereiken, wanneer zij nog geen aankoop of aanvraag hebben afgerond maar wel interesse hebben getoond. Retargeting zorgt ervoor dat je op een prominente manier onder de aandacht blijft van de potentiële klant. Met bannering of tekstadvertenties ben je zichtbaar op websites van derden. Zoals Telegraaf.nl of Weeronline of in het zoeknetwerk met tekstads.

Display Advertising

Display Advertising is vergelijkbaar met de traditionele vorm van ‘push-marketing’ zoals billboards en posters. Door middel van Display Advertising kan een visuele uiting worden weergegeven op websites van derden. Zo kunnen banners met jouw producten of diensten binnen een korte tijd een enorm bereik creëren onder jouw doelgroep. Display Advertising is dan ook een sterk middel om de naamsbekendheid te vergroten.

Mobiel adverteren

Iets op zoeken? Dit doen we via onze mobiele telefoons. Ook het vergelijken en aanschaffen van producten of diensten gaat meestal via mobiel. Zelf doe je het, dus jouw klanten ook. Mobiele campagnes zijn specifiek gericht op de behoefte van mobiele gebruikers en daarbij is een specifieke mobiele strategie noodzakelijk. Hoe dit in te richten? Neem contact op voor meer informatie.

 

Krijn TaconiskadeAmsterdam1087 HW