Voorbeelden van hoe wij bedrijven verder helpen

Je kunt aan de buitenkant niet zien of een consultant goed is. Zijn of haar track record geeft dit inzicht wel. Tijdens een gesprek met één van onze Online Marketing Consultants delen we dan ook graag ons track record. Hieronder geven we wel alvast een aantal tipjes van de sluier. We zijn ontzettend trots op ons werk en vertellen er graag honderduit over, maar we kunnen onze vertrouwensband met onze klanten niet zomaar verbreken. We hopen op jouw begrip hiervoor.

Een cosmetische kliniek op weg geholpen met SEA.

Deze kliniek wilde zelf graag SEA campagnes beheren, maar de marketeer had hier onvoldoende kennis van. Verdeeld over 4 sessies hebben wij samen met hen de eerste campagnes opgebouwd en ondertussen meer dan genoeg ideeën gegeven om deze zelf verder uit te bouwen. Binnen 1,5 maand waren ze volledig up & running.

Een analyse voor het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

Het MarCom team van het ministerie had niet voldoende kennis om een uitgebreide doelroepanalyse te doen voor één van de projecten. Wij hebben dit voor ze uit handen genomen, online onderzoek uitgevoerd en een kant-en-klaar adviesrapport geschreven waarmee ze zelf invulling konden geven aan de benadering van de doelgroep. Meer informatie daarover is te lezen in de case die we daarover geschreven hebben.

Een groot kledingmerk nét dat stapje verder geholpen.

Dit zeer bekende merk had zelf online marketeers in dienst die inspiratie misten om de AdWords campagnes beter en rendabeler te maken. Daarom vroegen ze ons om vanaf de zijlijn mee te kijken, wat we natuurlijk graag doen. Iedere 2 weken bespraken we onze bevindingen, de resultaten van de afgelopen periode en de actiepunten voor de aankomende periode. Het resultaat: hoger conversiepercentage, lagere conversieprijs, groter bereik en veel meer kennis bij de inhouse marketeers.

Een grote autodealer op zijn kop zetten

De Automotive branche is ouderwets en loopt op veel vlakken mijlenver achter op ‘de rest van de wereld’, zo ook op marketing gebied. Deze autodealer is zich daar bewust van en hij wil de kracht van online marketing optimaal benutten.  Dat vraagt niet alleen kennis, maar ook een cultuuromslag. Samen met de Marketing Manager hebben onze consultants de visie voor de aankomende jaren opgesteld en ‘as we speak’ zijn we bezig om de nodige draagkracht te krijgen binnen de organisatie en deze cultuuromslag door de hele organisatie te bewerkstelligen.

Meer weten over onze resultaten?

Wij kunnen hier zo een uur over volpraten. Bel ons en we vertellen graag meer over wat we allemaal gedaan hebben en misschien voor jou kunnen betekenen! We zijn het beste bereikbaar via 020-2621330.

Krijn TaconiskadeAmsterdam1087 HW