IT support Amsterdam

Met de IT support van Sprite IT in Amsterdam heb jij geen onderbrekingen in je werk. Je hebt constant back-ups, redundante servers en probleemoplossende specialisten in huis. Samen met ons werken we naar een geheel aan bedrijfsprocessen zonder vertraging.

Wij spreken IT support op maat met je af. Dit betekent dat je zelf bepaalt hoeveel service en wanneer je het wilt. Je hoeft niet meer een ticket te sturen en te wachten totdat iemand je komt helpen. Dankzij de korte communicatielijnen kunnen we snel schakelen.

Doorlopend IT support in Amsterdam

Wij zetten niet alleen je IT-omgeving op, maar leveren ook de doorlopende IT support in Amsterdam die daarbij nodig is. Dit betekent onderhoud wanneer dat je uitkomt, monitoring en advies bij uitbreiding. Wij leveren een totaalpakket aan diensten binnen de IT. Zo hoef heb je slechts één bedrijf nodig waaraan je alles kunt uibesteden.

Naarmate je bedrijf uitbreidt wordt de IT complexer. Je wilt dan wel dat je de doorlopende IT support hebt om snel hulp te krijgen. Bovendien zorgen we ervoor dat je zoveel mogelijk met je normale werkzaamheden bezig bent, ook in het geval dat we iets moeten repareren. Dankzij de vele veiligheidsmaatregelen ben je niet zomaar data kwijt en werk je op een beveiligde omgeving.

 

 Bekijk alle diensten

 

Snel reageren op incidenten

In het geval van nood wil je dat er snel gereageerd wordt. In dat geval is het slim om te kiezen voor de IT support van ons bedrijf in Amsterdam. Zo krijg je binnen een korte tijd een specialist die je verder helpt. Wij kunnen veel systemen beheren en daarom ook snel inspringen op incidenten.

Zeker wanneer we bijvoorbeeld zelf de IT hebben geïnstalleerd weten we snel een oplossing te vinden. Ook systemenn die niet door ons zijn geplaatst kunnen we de juiste ondersteuning voor bieden. Op het moment dat een stuk software het niet meer doet is het belangrijk dat je alsnog zoveel mogelijk de werkzaamheden kunt voortzetten. Daarom kijken we in eerste instantie altijd of er een optie is om de data te herstellen. Nadien kijken we ook naar een oplossing om te voorkomen dat het probleem zich in de toekomst voordoet.

IT support voor iedereen

Wij houden van IT, daarom helpen we iedereen graag die hier hulp bij kan gebruiken. De grootste afnemers van onze diensten is het mkb. Dit heeft ertoe geleid dat we ons zijn gaan specialiseren in kantoorautomatisering voor het mkb. Echter zijn wij bereid om uitdagingen aan te gaan. Heb jij dus een groot project dat je wilt uitbesteden? Dan kun je nog steeds prima bij ons terecht voor je IT beheer.

We werken door heel het land. Mocht het nodig zijn komen we zeker op locatie langs. Onze service daarom ook bekend in de omgeving. Je kunt ons inzetten als:

De IT support van Sprite IT

Sprite IT is de support leverancier binnen IT in Amsterdam. Met behulp van ons ervaren team regelen we jouw IT hulp van begin tot eind. We kunnen je ondersteunen in het plaatsen van de juiste computers of installeren van de juiste bedrijfssoftware. Daarnaast beheren we het IT systeem voor je en nemen de IT monitoring voor je uit handen.

Wij zijn de partij om al je zaken in één keer aan uit te besteden. Dit zorgt voor de beste kwaliteit IT dienstverlening omdat we overal van op de hoogte zijn. Omdat we geen tussenschakels hebben en direct met jullie zaken doen zijn we snel in het oplossen van incidenten.

Meteen een afspraak maken om de IT support uit te besteden in Amsterdam? Neem contact op met ons IT bedrijf in Amsterdam.

Wat is IT support?
IT support is ondersteuning die je krijgt op het moment dat je zelf niet uit de IT vraagstukken komt. Het kan zijn dat je een bepaald programma in gebruik hebt genomen die het van de een op de andere dag het niet meer doet. Maar het kan ook zijn dat je wilt uitbreiden met je bedrijf maar niet weet hoe het zit met de integratie van de nieuwe softwaresystemen.
Waarin krijg ik IT support?
Jij bepaalt bij Sprite IT zelf waar je support in krijgt. Heb jij meer behoefte aan sporadische ondersteuning? Dan kunnen we dat met je afspreken. Wil je liever op regelmatige basis een expert inschakelen voor je bedrijf? Dan is dat ook mogelijk.
Wat doet een IT helpdesk?
Een IT helpdesk is er om een laagdrempelige hulpkanaal te bieden aan de meest voorkomende hindernissen binnen de IT. Dit kan zijn in de vorm van een online kennisbank waarin je veelgestelde vragen kunt raadplegen. Maar het kan ook zijn in de vorm van een bemande helpdesk waar je actief in gesprek kan gaan met iemand.

 Meer weten over het inzetten van IT?

Voornaam
 
Achternaam
 
E-mailadres
  
Telefoonnummer
  
Bedrijf / Website
Interesse
 
Bericht
 

 Sprite IT, de totaaloplossing aanbieder voor het MKB

Krijn TaconiskadeAmsterdam1087 HW