Showcase bouwhuysch

SEO voor bouwhuysch

Bouwhuysch is een sterk merk voor sterke spelers in de civieltechnische branche. Voor grote projecten in de civiele techniek selecteert en levert bouwhuysch de juiste personen. Dit varieert van het plaatsen van een civiele aannemer tot een calculator wegen of een starter in de civiele techniek. Bouwhuysch streeft naar een langdurige relatie met de klant; het leveren van kwaliteit is vanzelfsprekend. Het netwerk van bouwhuysch is groot. Om een vergelijkbaar netwerk (of bereik) online te realiseren moesten er flinke stappen genomen worden.

Plek veroveren in de online markt

Als bemiddelingsbureau tussen projectorganisaties en personen bevindt bouwhuysch zich in de recruitment markt. Een stevige markt waar je online niet zomaar tussenkomt en waar de advertentie klikprijzen tot het plafond stijgen. Een sterke positie op de lange termijn was de wens en dit realiseren we met Search Engine Optimization, oftewel SEO.

Een goede organische vindbaarheid

Er zitten veel verschillende facetten aan SEO. Voor bouwhuysch laten we dan ook geen kans onbenut. De website vormt de basis. Deze is goed aangepakt. Na het vormen van een zoekterm strategie zijn de volgende acties uitgevoerd om de website te verbeteren:

  • Herschrijven van de bestaande content
  • Opnieuw indelen van de website
  • Herschrijven van URL’s
  • Het invullen van alle meta tags en correcte interne linking
  • Doorlopend aanvullen van nieuwe content

Linkbuilding

Om de positie verder te versterken wordt er gewerkt aan een uitgebreid linkprofiel met linkbuilding. Dit is een continu proces waarbij het resultaat en de positie constant wordt gemonitord en de strategie zo nodig wordt bijgestuurd.Conversiegerichte website

Bij een hoge positie in de organische resultaten zal het verkeer naar de website automatisch toenemen. Vervolgens is het essentieel dat websitebezoekers worden vastgehouden en er wordt gestuurd naar conversie. Het creëren van voldoende, laagdrempelige contactpunten zorgt voor het begin van de klantrelatie. Dit valt onder conversie optimalisatie. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Inschrijven nieuwsbrief voor actuele vacatures.
  • Bel mij terug formulier voor een laagdrempelige manier van contact.
  • Het actief, digitaal uitnodigen voor een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek.
  • Maar ook: het testen van contactpunten, zoals de kleur van een contactbutton.

Optimalisatie voor zoekmachines is van groot belang voor elke website. Ben jij offline een grote speler? Dat is niet meteen vanzelfsprekend online. Lees meer over hoe SEO Marketing  u online groot kan maken.

bouwhuysch SEO marketing

Sprite IT maakt gebruik van cookies om u de beste website ervaring te bieden. Zo werken video's, social media integraties en plugins middels cookies. Lees meer over cookies op onze cookiepagina

Krijn TaconiskadeAmsterdam1087 HW