Goed ICT Beheer voor optimale effectiviteit

Hoe efficiënt is uw organisatie? Heeft u het idee dat iedereen optimaal met elkaar kan samenwerken? Of dat dreiging van downtime door virus, software of hardware problemen minimaal is?

Wij bevorderen de continuïteit van uw bedrijfsactiviteiten, door het optimaal beheren van uw ICT-omgeving 24 uur per dag, 7 dagen per week. Op deze manier kunt u zich concentreren op uw eigen business.

Onze ICT diensten en oplossingen

Als ondernemer is het van belang dat u altijd kunt werken en dat u waar en wanneer u maar wilt toegang heeft tot uw systemen en documenten. Daarom ondersteunen wij u graag bij het optimaal beheren en onderhoud van de ICT-omgeving. Hierbij verzorgen wij de kantoorautomatisering, verhuizing, migraties, telefonie en back-up (disaster) recovery bij calamiteiten.

Onze werkwijze

Uw ICT-omgeving zal bestaan uit veel verschillende componenten. Het kan zijn dat een deel daarvan nu niet goed functioneert of dat de noodzaak tot vernieuwing nu wel erg dringend is geworden. Wat het probleem ook is, ons advies is altijd op maat. Daarom werken wij graag aan een nauwe samenwerking: van oriëntatie tot uitrol van de werkzaamheden. Voor bijna elke ICT-dienst en oplossing gaan wij als volgt te werk;

  • Eerste contact

Bij het eerste contact bespreken we waar u tegen aan loopt. Is het een probleem wat al langere tijd speelt zoals traagheid van uw internet, wegvallen van toegang tot uw netwerkschrijven of slechte mogelijkheid tot samenwerking in uw documenten. Of is het probleem ad hoc en erg noodzakelijk? Zoals een virus calamiteit of kapotte hardware.

  • Inzicht in uw ICT-omgeving

Om u het juiste advies te kunnen geven hebben wij extra informatie nodig over uw huidige gebruikte systemen. Deze informatie kan komen van uw of uw huidige systeembeheerder. Wij bespreken heel duidelijk wat wij nodig hebben, zodat u niet onnodig werk verricht.

  • Afspraak op locatie

Nadat globaal duidelijk is wat het probleem is en hoe de huidige omgeving er bij u uit ziet, komen wij graag langs voor een afspraak. Tijdens die afspraak bekijken we de historie, de urgentie en noodzaak van uw wens of probleem en doen we een eerste lichte inventarisatie van de kantoorautomatisering.

  • Adviesrapport ICT-diensten

Met de informatie uit dit persoonlijk gesprek stellen we een adviesrapport op of leveren we een plan van aanpak, wat antwoord geeft op uw wensen. Vervolgens wordt na overleg deze gefinetuned en aangeleverd met een prijsopgave.

Ook snel geholpen worden? Neem contact op!

Sprite IT maakt gebruik van cookies om u de beste website ervaring te bieden. Zo werken video's, social media integraties en plugins middels cookies. Lees meer over cookies op onze cookiepagina

Krijn TaconiskadeAmsterdam1087 HW