Goed ICT Beheer voor optimale effectiviteit

Hoe efficiënt is jouw organisatie? Heb je het idee dat iedereen optimaal met elkaar kan samenwerken? Of dat dreiging van downtime door virus, software of hardware problemen minimaal is?

Wij bevorderen de continuïteit van bedrijfsactiviteiten, door het optimaal beheren van ICT-omgeving. Voor 24 uur per dag, 7 dagen per week. Op deze manier kunnen jij en je medewerkeers zich concentreren op de eigen business.

Onze ICT diensten en oplossingen

Als ondernemer is het van belang dat je altijd kunt werken en dat waar en wanneer je maar wilt toegang hebt tot de systemen en documenten. Daarom ondersteunen wij graag bij het optimaal beheren en onderhoud van de ICT-omgeving. Hierbij verzorgen wij de kantoorautomatisering, verhuizing, migraties, telefonie en back-up (disaster) recovery bij calamiteiten.

Onze werkwijze

Een ICT-omgeving kan bestaan uit veel verschillende componenten. Het kan zijn dat een deel daarvan nu niet goed functioneert of dat de noodzaak tot vernieuwing nu wel erg dringend is geworden. Wat het probleem ook is, ons advies is altijd op maat. Daarom werken wij graag aan een nauwe samenwerking: van oriëntatie tot uitrol van de werkzaamheden. Voor bijna elke ICT-dienst en oplossing gaan wij als volgt te werk;

 1. Eerste contact

Bij het eerste contact bespreken we waar je tegen aan loopt. Is het een probleem wat al langere tijd speelt zoals traagheid van het internet, wegvallen van toegang tot netwerkschrijven of slechte mogelijkheid tot samenwerking in documenten. Of is het probleem ad hoc en erg noodzakelijk? Zoals een virus calamiteit of kapotte hardware.

2. Inzicht in de ICT-omgeving

Om het juiste advies te kunnen geven hebben wij extra informatie nodig over de huidige gebruikte systemen. Deze informatie kan komen van jou of de huidige systeembeheerder.

 

 3. Afspraak op locatie

Nadat globaal duidelijk is wat het probleem is en hoe de huidige omgeving er bij jullie uit ziet, komen wij graag langs voor een afspraak. Tijdens die afspraak bekijken we de historie, de urgentie en noodzaak van de wens of problemen en doen we een eerste lichte inventarisatie van de kantoorautomatisering.

4. Adviesrapport ICT-diensten

Met de informatie uit dit persoonlijk gesprek stellen we een adviesrapport op of leveren we een plan van aanpak aan, wat antwoord geeft op de vragen en  wensen. Vervolgens wordt na overleg deze gefinetuned en aangeleverd met een prijsopgave.

 

 

Ook snel geholpen worden? Neem contact op!

Voornaam
 
Achternaam
 
E-mailadres
  
Telefoonnummer
  
Bedrijf / Website
Interesse
 
Bericht
 

Sprite IT Managed Services | De ICT partner met persoonlijke support

Krijn TaconiskadeAmsterdam1087 HW